Jaarverslag Fundashon pa Konsumidó 2015

2015 was wederom een jaar waarin Fundashon pa Konsumidó zich actief heeft ingezet om de Curaçaose consumenten te informeren en bewuster te maken over hun rechten en plichten. Anders dan andere jaren is de stichting erin geslaagd een aantal projecten te realiseren die zeker een positieve bijdrage hebben geleverd aan een betere naamsbekendheid en toegankelijkheid van de Fundashon pa Konsumidó.

Een project dat de betrokkenheid van de consument met de stichting probeerde te verhogen was onze deelname aan het radioprogramma "Dushi Saludabel" bij de radiozender New Song. Het programma werd in eerste helft van het jaar uitgezonden en werd gekenmerkt door de participatie van de Curaçaose consumenten die wekelijks en live vragen konden stellen aan de jurist van Fundashon pa Konsumidó en discussiëren over consumentenzaken.